Vi ställer inte in, vi ställer om

• Skapat av Monica Widman Lundmark
  • den 19 maj, 2020
Lyssna Medarbetarna i de insatser Samordningsförbundet Skellefteå-Norsjö finansierar ställer om för att kunna möta sina deltagare under rådande Coronapandemi med råd om social distansering. För att dela med sig av tips om hur man kan upprätta och behålla kontakten med deltagare i digitala möten inbjöd förbundet medarbetare i projekten till ett digitalt möte den 18 maj. […]

Monika Widman Lundmark är ny förbundschef

• den 14 oktober, 2019
Lyssna Samordningsförbundet Skellefteå-Norsjö har en ny förbundschef, Monika Widman Lundmark tillträdde tjänsten den 1 januari 2020. Hon kom närmast från uppdraget som ABFs förbundsekreterare.

Samverkan sker utifrån individens behov

• den 27 februari, 2019
Lyssna I socialfondsprojektet Nästa steg är inget viktigare än individen, all samverkan sker utifrån individens behov, det blir bäst så, säger Elin Gren, projektledare. Läs mer!

Nödvändigt att samverka

• den 6 februari, 2019
Lyssna Samverkan i MySam gäller personer som är sjukskrivna, saknar både arbetsförmåga och sjukpenninggrundande inkomst samt söker försörjningsstöd. Läs mer!

Samordningsförbundet tipsar dator med post it lappar suddiga med rubrik 1

Vi har samlat tips och bra exempel på hur man kan ställa om och inte ställa in i dessa tider. Under denna sida finns också tips på saker och ting som går uppleva, studera eller inspireras av på nätet. Vi har samlat allt ifrån föreläsningar till intressanta utställningar – men även lokala digitala event. 🙂

tor11jun09:00- 15:00Styrelsemöte09:00 - 15:00

Våra finansierade insatser